عشق من
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقشم و آدرس kasra.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 88023
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



عاشقشم
ضرر نمیکنی
9 آبان 1398برچسب:love, :: 16:25 ::  نويسنده : sara       

 

امروز روز تولد کسیه که خیلی دوستش دارم به همین مناسبت این وبلاگ رو ساختم
اسم این وبلاگ هم به خاطر این کسری گذاشتم که اون دوست داره!
امروز خیلی خوشحالم انگار تولد خودمه!



نظرات شما عزیزان:

دینا
ساعت19:18---8 آذر 1391
سلام عزیزم
خسته نباشی
وبت خیلی قشنگه
خوشم میادازخودت مینویسی منم از خودم تاحدودی مینویسم ولی ازعشقم نمیتونم بنویسم به دلایلی.خوشحال میشم بهم سربزنی
اگه باتبادل لینک موافقی منتظرتم
موفق باشی


یه عاشق
ساعت1:53---28 شهريور 1391
وب جالبی داری.به منم سر بزن روحمو شاد میکنی

raha
ساعت15:37---22 مرداد 1391
vebe jalebi dari.ba eftekhar link shodi doost dashti mano link kon

raha
ساعت15:31---22 مرداد 1391
be paye ham pir beshid
vebe kheyli jalebi dari linket kardam ba eftekhar


mahsa
ساعت21:28---26 فروردين 1391
salam azizam webe nazi dari man linket kardam toam be ma sar bezan age khasti belink

دایان
ساعت14:57---10 بهمن 1390
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به منم سر بزنی میسی بای

مریم
ساعت18:51---19 آبان 1390
سلام عزیزم وبلاگت عالیه به وب منم سر بزن خوشحال میشم اگه لینک کنی....

barobax_love
ساعت18:42---11 آبان 1390
سلام.اگه دنبال عکسهای جالب از ماشین های گذر موقت ویا ولپیپرهای زیبا و مطالب جالب هستی بدووووووووووووووووو بیییییییییییاااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااا

vahid
ساعت22:57---16 ارديبهشت 1390
سلام خوووووووووووووبی ، شرمنده یه مدت نبودم ، واییییییی آخه فشار زندگییییم شروع شده ، آپم با کله بیااا تو راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن بابای

ali
ساعت18:10---22 فروردين 1390
سلام وبلاگت رو دوس دارم
لینکت کردم قابل دونستی لینکم کن


maloosak
ساعت17:50---21 فروردين 1390
salam mrc k mano link kardi.

بابک استقلالی
ساعت20:03---29 آذر 1389
سلام دوست خوبم.من شما راباافتخاروشادی بسیارلینک کردم انشالله که ازسمت وبلاگ من برای شمابسیارزیادبازدیدکننده بیاد تا شادبشی. منتظرلینک کردن شماهستم .مراباعنوانسایت رسمی استقلال تهران گالری عکس؛تصویر)وآدرس لینک هم بدین صورت هست:http://babakabiposh.blogfa.com/

mahdi
ساعت16:39---10 آبان 1389
دوست عزیز اگه دوست داشتی از وبلاگت در آمد داشته باشی به ما یه سری بزن تو اول وبلاگ یه سایتی گذاشتم می تونی از اون استفاده کنی از ما گفتن بود امتحانش رایگانه

آسیه
ساعت19:12---9 آبان 1389
تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: